Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

събота, 25 юли 2009 г.

Кой от всичките си ти...или си всичките!


Преди казвах, че обичам загадките...сега вече не, дори мога да кажа, че ги мразя! Не те разбирам...ама хич даже, ту си един, ту друг..айде избери си един от всичките, и ми кажи кой, че да преценя този ли е човека, който искам. Днес си мълчеливия...този не го обичам много, но го предпочитам пред заядливия, който за мое нещастие се проявява по-често, утре предполагам ще си забавния, него го харесвам само да не се превръща в лигавия, че тогава горко ми! Претенциозен си доста чак вече и аз започнах да се чудя дали съм достатачно добра за теб...пфф глупости ти просто си такав все някакъв косур да намериш..мразя да си песимиста, искам да си оптимиста...айде поне да си реалиста, виж най-сетне, че те искам, сляп ли си или пак се правиш че не разбираш...незнам вече не мога да те разгадая....офф мразя загатките...мразя да си такав кога си себе си незная, винаги гадая, днес един утре друг сякаш на мен на пук!

1 коментар:

  1. Хората понякога са много страни, доста често дори.. (:

    ОтговорИзтриване