Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

сряда, 30 септември 2009 г.

Моят свят през моите очи


Чистотата в невинните очи гледащи все напред
виждащи света в ярки цветове с любовта навред.
Усмивката грейваща на лицето, идваща от мисълта,
че точно в нея може някой да види любовта!

Блясъка в очите, идващ изцяло от оптимизмът в душата,
заменен понякога с тъга личаща с блясъка от сълзите в очите.
Замисленият поглед мечтаещ на далече спомнящ си миналото,
виждащ ярките, красиви спомени предизвикващи усмивка в настоящето.

Или пък празния поглед спомнящ си раните дълбоки
от онези искани прекалено много, но неосъществени мечти!
И как тогава сърцето в гърдите блъскаше, сякаш искаше „ Боли! ” да изкрещи!
И тогава се запали онзи огън в очите, потущен от сълзите горещи.

Или топлия, отдаден и изпълнен с любов поглед когато видеше любовта,
и макар да беше с романтична, нежна и чиста душа
в онзи поглед не липсваше страстта!
Сякаш беше едно малко дяволче с ангелски крила.

Понякога с ангелска усмивка и с невинност в очите,
понякога с дяволски поглед и страст в гърдите,
понякога тъжна, понякога засмяна
една загадка дори за мен самата.

Всичко това съм аз – с усмивка на уста
и с надежда в очите, с оптимизъм в душата
и с романтизъм в сърцето, аз ще чакам новия ден
с нови чувства и мечти за моето сърце осветен.

2 коментара:

  1. "Когато силно желаеш нещо цялата Вселена ти съдейства за да го постигнеш!"

    Пожелавам ти вс мечти да се сбъднат и да продължаваш да твориш,защото определено имаш талант ;)

    ОтговорИзтриване