Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

петък, 16 октомври 2009 г.

Празна душа

Сърцето до последно догаря,
а душата ми от гняв изгаря!
Как можа това да ми причиниш
Така жестоко душата ми да раниш.

Не познавах в тебе игоиста,
преди така безчувствен ти не беше!!?
Промени се, и аз незнам какво стана...
Но таз промяна остави в сърцето ми кървава рана.

Надеждада, че прошката ще ме излекува
вече я няма, сега гневът е душата ми гостува.
Но все пак усмихвам ти се, сърцето
да те мразя ми не дава, мразя се за което!!

Късмета така и врати не ми отвори,
сърцето, като цигара до последно изгаря,
остана само фаса в пепелника,
моята празна душа за помощ да вика!

1 коментар:

  1. Последния куплет е толкова силен...без думи съм...ставаш все по добра и по-добра.Само така!!!

    ОтговорИзтриване