Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

петък, 16 октомври 2009 г.

Параноя от любов

В моите очи, всичко се пречупва
и не мога да излезна от моята черупка...
от едно боя се – да не съм прекалено уязвима,
защото прекалено пъти се виждах наранена.

Помогни ми, моля, опияниме с твоята целувка,
прегърни ме силно, и ето, страхът ме напуска,
но остана ли за миг сама, сърцето
вика – „ Той е с друга! „ и болката се изписа по лицето.

Отново онзи страх, че си грешка,
и че аз на съдбата съм просто пешка...
сякаш нямам избор, всичко е предупределено
все аз и моето сърце да е наранено!

Друг път разума съвсем ме напуска
и от чувствата да съм зависима допуска.
Немога и ден без очите ти да зърна
и в топлия им поглед да потъна.

Всяко докосване, всеки поглед, всеки жест
доказват любовта ти, и нямаш нужда от тест,
но пак едно в главата ми кънти –
„ Не му се доверявай! „ – и от тоз глас ме боли.

С теб обаче всичко е като сън наяве,
прекалено съм влюбена и зависима даже!
Параноя от прекалено много любов
докажи ми, че за мен на всичко си готов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар