Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

вторник, 19 май 2009 г.

Изгубен шанс


Искам времето да върна
и още в първия миг силно да те прегърна,
но миналото не се връща,
а моята любов ме поглъща.

Всякя секунда желая
времето да върна,
всяка секунда копнея
в прегръдките ми теб да зърна

Но мой не си,друга взете.
Как завиждам и,как те
желая,но мой си ти
само в моите мечти.

В очите ми личи,
че в сърцето си ми ти.
Тя не го ли вижда,
че някой за теб и завижда.

Но очите ти ми казват,
а и действията ти показват,
че не си влюбен ти.
Поне не и в нея,нали?

Желаеш ли ме,кажи?
Аз ли съм в твоите мечти?
Една целувка ми дай
и нека тя няма край!

Да ти призная ли всичко?
За страстта,която ме изгаря,
за вината,че тази любов мечтана
грешна май се оказа.

Ти си нейн,макар и да не личи,
но няма да позволя всичко да остане само мечти.
Егоист,ако искаш ме наречи,
че желая само за мен да си!


1 коментар:

  1. Не си егоист.Ти си момиче,чието единствено желание е да бъде с момчето,което желае.
    До болка ми е познато чувството ;)

    ОтговорИзтриване