Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

неделя, 14 юни 2009 г.

Спомените не помагат


Той е тук! Знаех че ще дойде, чаках този миг още от миналия път,чаках го да ме поиска отново дори за един час! Е, тя явно не се е досетила че е бил тук иначе нямаше да дойде отново....знам защо е тук,но...да съм с него ли? Да защо не,този път няма да позволя да ме нарани той е тук само за една нощ и щом това иска ще го получи макар аз да го искам за винаги,но нали ме иска и аз го искам,какво толкова не мога да го отпратя....не не изключено,как та аз копнея да съм с него,само за миналия път си мисля....няма да изпусна момента, толкова го желая.....все пак все някога ще дойде пак, все някога, а аз ще чакам ще се надявам че ще проумее колко го обичам колко неща съм му дала, дотогава ще имам прекрасните спомени когато е бил до мен! Сляп ли е какво вижда в нея, щом е тук значи означавам нещо за него,но пак после си отива значи не му пука за мен.....не го разбирам, всеки път щом дойде и ме обърква още повече, какво иска в един момент е толкова страстен в друг сякаш ме няма,защо дойде,сега как да постъпя......аааааааааааа стига не не не мога,не мога БОЛИ ме не разбира ли спомените не ми помагат те само ми напомнят че всичко свърши, че не е мой.......стига не мога,това ме съсипва...съсипа ме, нищо не печеля само още спомени още болка,но го искам, искам да си с мен, ще те чакам защото те обичам, защото искам още от теб,сега.....и винаги!

Няма коментари:

Публикуване на коментар