Всичко за мен

Моята снимка
Обикновенно,но същевременно и необикновенно момиче със своите мечти и надежди:):):)

неделя, 14 юни 2009 г.

Спомените не помагат - различен край


.......стига не не не мога,не мога БОЛИ ме не разбира ли спомените не ми помагат те само ми напомнят че всичко свърши, че не е мой.......стига не мога,това ме съсипва...съсипаме, нищо не печеля само още спомени още болка, искам го но вече не мога това ме убива,той ще се върне при нея и ще е щаслив а аз...по-добре да ме боли защото съм сама,но да знам,че и той има нещо което е искал,но не е получил......мен! Обичам го,но заслужавам да ме обичат,това е края...СТИГА!
- Върви си!


Помнете всеки има избор и трябва да се бори за това,което иска и заслужава

1 коментар:

  1. Невероятно е!
    На мен ми харесва повече втория край,защото се уморих от това.Уморих се да бъда на втори план.И продължавам търсенето на някой,за когото ще бъда всичко!И ти трябва да го направиш.Колкото и трудно да е!
    Остави го!По този начин той ще осъзнае каква грешка е допуснал и може да се опита да я оправи ако не е твърде късно!


    Поздрав с Ивена - Номер 2

    ОтговорИзтриване